antradienis, liepos 14

Serapis Bėjus. Jūsų užduotis išmokti iškovoti pergalę subtiliajame plane.

AŠ ESU Serapis Bėjus.Aš atėjau šią dieną! Kiekvieną dieną mums vis sunkiau ir sunkiau prisibelsti iki jūsų širdžių. Neišvengiamai žmonija pasislenka į bedugnę. Ir visgi mes neprarandame vilties! Nes būtent tada, kai atrodo, jog padėtis be išeities, nėra jokios išeities iš susiklosčiusios situacijos, būtent tuo momentu ateina tai, ką galima pavadinti Dieviškuoju stebuklu ir situacija keičiasi.Kaip dažnai žmonijos istorijoje būdavo momentų, kai atrodytų, jog priekyje tik nepermatoma migla. Tačiau kiekvieną kartą pačiu paskiausiu momentu, tiesiog ant žūties ribos atsirasdavo pasiaukojančios sielos, kurios šiais kritiškais momentais prisiimdavo atsakomybę už žmoniją, už tolesnę žemiškosios evoliucijos eigą. Aš žinau, kad tarp jūsų, tų, kas dabar skaito mano laišką, yra labai daug šviesių sielų. Jūs ateidavote į įsikūnijimą daugel kartų pačiais kritiškiausiais Žemės istorijos momentais. Ir dabar vėl reikalinga visų jūsų jėgų bei galimybių įtampa. Jums reikia tik atsitiesti ir nukreipti savo žvilgsnius aukščiau, virš jus supančios iliuzijos. Įsivaizduokite, kad esate blogame sapne. Praeis naktis, vėl švies saulė, ir dienos šviesoje visos jūsų nakties baimės, košmarai atrodys nerealūs. Jūs esate sapne. Jūs pasinėrę į iliuzijos sapną. Dabar atėjo laikas, kai reikia surinkti visas jūsų pajėgas ir sugebėjimus bei žengti žingsnį pirmyn. Plačiau (spauskite čia).

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą